Pagina's

zondag 6 oktober 2013

Halloween

Ik had laatst weinig inspiratie en wist niet of ik herfst, Pink Ribbon of Halloween nagels moest maken. Ik zag online al zoveel leuke Halloween nagels dat ik hier voor ben gegaan.
Ik heb veel Halloween plates dus het was even goed zoeken wat ik kon gebruiken. De laatste tijd begin ik zonder het eindresultaat in m'n hoofd te hebben, dat scheelt me ook veel teleurstellingen.

Toen ik met de base begin vroeg ik me wel af of het nog goed ging komen. Ik begon onderaan met een blauwgroene kleur van P2-Free to be. Erboven heb ik een grijze kleur gedaan van Catrice - London's weather forecast. Ik heb dit er trouwens met m'n stempel opgedaan zodat het niet al te strak eruitzag. De maan heb ik gemaakt met een dotting tool en Essence - Little miss sunrise.
Vervolgens heb ik lichtgrijze stippen gezet met Essence - Got a secret; dit heb ik met aceton wat uitgeveegd (watercolor techniek).

Op m'n pink heb ik stamping decals gemaakt van plate XL-K, de vleermuizen komen ook daarvan.
Op m'n ringvinger heb ik gestempeld met XL-K, SdP-77 en SdP-93.
Op m'n middelvinger heb ik gestempeld met XL-K, HD-01 en HD-04.
Op m'n wijsvinger heb ik een stamping decal gemaakt van BM-305.


4 opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...